Sopar empreses 75è aniversari UPC Manresa

La UPC Manresa va celebrar el seu 75è aniversari amb un sopar d’empresaris a l’Espai Gastronòmic del Kursaal, el passat 13 de desembre, en que es va obsequiar al assistents amb el llibre "Despertem joves talents - UPC Manresa 75 anys"

Fa 75 anys es posava en marxa l’Escola de Capatassos Facultatiu de Mines de Manresa, aquesta va ser la llavor de l’actual UPC Manresa. En aquests 75 anys la universitat ha evolucionat i s’ha anat adaptant a les necessitats de la societat del moment. Sempre treballant al costat de les empreses, no podíem finalitzar els actes de commemoració del 75è aniversari sense celebrar-ho amb elles.

Al sopar, que es va celebrar el 13 de desembre a l'Espai Gastronòmic del Kurssal, hi van assistir representants d'algunes empreses del territori i del sector públic. Andreu Mas-Colell, conseller d'economia i coneixement de la Generalitat de Catalunya del 2010 al 2016, va ser el convidat de la universitat i va dirigir unes paraules als assistents. També van fer aportacions el Sr. Pere Casals, president de la Cambra de Comerç de Manresa; el Sr. Francesc Torres, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya; i la Sra. Rosa Argelaguet, directora de la UPC Manresa.

La vetllada va servir també per obsequiar als convidats amb el llibre editat per commemorar els 75è aniversari de l'escola. "Despertem joves talents - UPC Manresa 75 anys", llibre del que estem molt orgullosos, és un repàs pels 75 anys de la universitat i un reflex d'alguns dels talents que han passat per la nostra escola.