Projecte Innova Petit

135 alumnes de 3r i 4t d’ESO dels instituts del Berguedà van participar a la Jornada Innova Petit que va tenir lloc a la UPC Manresa el passat 27 de novembre.

El Projecte Innova Petit és una col.laboració de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà amb l’EXPLORATORI dels Recursos de la Natura, que consisteix en que 5 becaris i becàries de la UPC Manresa, estudiants dels graus en Enginyeria Mecànica, d'Automoció, de Sistemes TIC, Electrònica Industrial i Automàtica i Química, fan de mentors a estudiants dels instituts: Alt Berguedà (Bagà); Escola Xarxa, Vedruna, Serra de Noet (Berga); Pere Fontdevila (Gironella) i Puig-reig, en la construcció dels prototips que plantegen.

El dia 27 de novembre va tenir lloc la “Jornada Innova Petit” a la UPC Manresa en la que hi van participar 135 alumnes de 3r i 4t d’ESO dels instituts del Berguedà. Durant la Jornada la sots-directora Rosa Giralt va rebre als joves, que tot seguit van participar en diversos tallers al Museu de Geologia Valentí Masachs i als laboratoris de TIC i d’Electrònica; i també van visitar l'exposició “La Taula Periòdica i Marie Curie”.

Finalment els 5 becaris i becàries mentors i els alumnes dels Instituts es van reunir per grups, per tal de que els joves presentessin les seves propostes.