Programa Indústria del Coneixement

El projecte "Valoració econòmica i sotenible de residus electrònics" va participar en la presentació de la convocatòria del Programa d'Indústria del Coneixement com a cas d'èxit de l'anterior convocatòria.

El passat 2 de març va tenir lloc la presentació de les convocatòries del programa d'Indústria del Coneixement a l'edifici MediaTIC. Aquest programa, impulsat per la Secretaria d’Universitats i Recerca i que compta amb la col·laboració de l’Institut Català de Finances (ICF), consta de tres modalitats d’ajuts que es corresponen a les diferents fases de desenvolupament d’un nou producte, tecnologia, procés, servei o model de negoci.

 Llavor. Són els ajuts destinats a la primera fase de valorització: protecció del coneixement generat, primeres proves (preprototips), etcètera.
 Producte. Aquesta modalitat s’enfoca a valoritzar la segona fase dels resultats de la investigació, així com a l’obtenció de prototips.
 Mercat. Correspon a la fase de capitalització early-stage i es tracta d’una una línia de préstecs participatius de l’ICF que funciona en règim de coinversió públic-privada.

Dins el programa de la jornada, alguns responsables dels projectes seleccionats en la convocatòria anterior van participar a la taula rodona "Experiències pràctiques de participació al Programa d’Indústria del Coneixement", moderada pel Sr. Jordi Mas i Castellà, director executiu de l’AGAUR. El projecte "Valorització econòmica i sostenible de residus electrònics" va ser escollit per participar en aquesta taula rodona com a cas d'èxit de la modalitat Llavor de la convocatòria passada i Toni Dorado va ser el responsable d'explicar el projecte i la seva experiència.