Primer Concurs Literari de Sant Jordi

La Delegació d’Alumnes de la UPC Manresa (DAM) ha organitzat enguany, per primer cop, el Concurs Literari de Sant Jordi, amb el patrocini del Col·legi d’Enginyers Graduats i d’Enginyers Tècnics Industrials de Manresa (CETIM) i de la mateixa UPC Manresa.

El període d’entrega dels textos va ser del 15 de març al 5 d’abril i l’entrega de premis havia de ser el 22 d’abril a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM). Degut a l’estat d’alarma per la COVID-19 no va poder realitzar-se l’acte d’entrega dels premis, que finalment va tenir lloc ahir 6 de juliol a l’EPSEM.

Els guanyadors van ser:

Clàudia Palà Giralt - Primer premi per la narració Ha valgut la pena

Eloi Galan Badiella - Segon premi per la narració La tanca

Laia Arnau Zamora - Tercer premi per la narració  Lletres i números

Els premis consistien en una tauleta valorada en 270€ i uns auriculars valorats en 53€ per al primer premi, un altaveu valorat en 120€ per al segon premi i un ratolí valorat en 115€ per al tercer premi.