Presentació Dynamics UPC Manresa

El passat 22 d'octubre, l'equip de competició al Formula Student, va presentar a les empreses el seu projecte per a aquesta temporada.

Enguany l’equip Dynamics UPC Manresa de Formula Student, format per més de 50 estudiants de tots els graus d’enginyeria de la UPC Manresa, celebra 5 anys i es proposa dissenyar, desenvolupar i posar a punt un monoplaça que superi a tots els anteriors combinant les millors característiques de cadascun.

Gràcies a un nou motor i una reducció de pes, esperen en el nou monoplaça DYN-05 superar les prestacions dels anteriors sense descuidar una bona fiabilitat. Amb aquests objectius doncs, aspiren a no només competir el pròxim mes d’agost a Montmeló, sinó també a competir a les competicions internacionals d’Holanda i d’Itàlia.

Per descomptat, aquest projecte universitari no seria possible sense el recolzament de les més de 40 empreses que col·laboren amb l’equip i financen aquest projecte al que hi dediquem tant de temps, passió i il·lusió. Per aquest motiu, el passat 22 d'octubre van presentar a les empreses el seu nou projecte.