Sou a: Inici / Notícies / Visita del Clúster de la Indústria d'Automoció de Catalunya (CIAC)

Visita del Clúster de la Indústria d'Automoció de Catalunya (CIAC)

El passat 5 d'octubre el CIAC va presentar les novetats incorporades recentment a la nova Plataforma de Talent al nou estudiantat del Grau en Enginyeria d'Automoció.
Visita del Clúster de la Indústria d'Automoció de Catalunya (CIAC)

Aquesta és una eina que permet als estudiants participar en els projectes i reptes de la indústria de l'automoció. Les millors aportacions dels estudiants poden resultar guanyadores dels premis de fins a mil euros, establerts per cadascuna de les cinc categories. Els premis a les millors propostes es lliuraran durant l'acte Automotive Talent Show, que tindrà lloc el proper 18 de novembre de 2022 al Circuit de Barcelona-Catalunya.

Serà l'esdeveniment referent com a punt de trobada entre el jove talent i la indústria d'automoció a Catalunya. Hi haurà diferents activitats, des de taules rodones amb experts del motor, espais per a empreses, música en directe, FoodTrucks i sortejos.

Les inscripcions a l'Automotive Talent Show es poden fer via https://ats.ciac.cat/