Visita del Clúster de la Indústria d'Automoció de Catalunya (CIAC)

El passat 5 d'octubre el CIAC va presentar les novetats incorporades recentment a la nova Plataforma de Talent al nou estudiantat del Grau en Enginyeria d'Automoció.

Aquesta és una eina que permet als estudiants participar en els projectes i reptes de la indústria de l'automoció. Les millors aportacions dels estudiants poden resultar guanyadores dels premis de fins a mil euros, establerts per cadascuna de les cinc categories. Els premis a les millors propostes es lliuraran durant l'acte Automotive Talent Show, que tindrà lloc el proper 18 de novembre de 2022 al Circuit de Barcelona-Catalunya.

Serà l'esdeveniment referent com a punt de trobada entre el jove talent i la indústria d'automoció a Catalunya. Hi haurà diferents activitats, des de taules rodones amb experts del motor, espais per a empreses, música en directe, FoodTrucks i sortejos.

Les inscripcions a l'Automotive Talent Show es poden fer via https://ats.ciac.cat/