Presentació CIAC

El proper dimecres dia 5 d'octubre es farà la presentació de l'Automotive Talent Show 2022 per part del Clúster de la Indústria de l'Automoció de Catalunya (CIAC)

Dia: Dimecres, 5 d'octubre de 2022

Hora: 19:00

Lloc: Sala d'Actes UPC Manresa

La Plataforma de Talent és una iniciativa creada pel CIAC amb el suport de la Generalitat de Catalunya i té per objectiu apropar al talent jove al món laboral i a la indústria de l'automòbil. Els estudiants poden conèixer el projectes que està desenvolupant la indústria, prendre’ls de referència pels seus treballs de la universitat i participar en algunes de les reunions de treball per conèixer de primera mà les dinàmiques de la indústria, a més, aquesta, compta amb una borsa de pràctiques del sector.

Actualment, el CIAC agrupa entorn a 200 empreses del sector, 70% indústria i 30% enginyeries, centres tecnològics, consultories i universitats. Totes elles demandants any rere any de noves incorporacions en la cerca del talent. Aquestes empreses fan una clara i forta inversió en el talent jove per tal de fomentar-lo, atraure’l i fer-lo créixer en les seves respectives organitzacions.

Per donar-li impuls a la Plataforma, l'any passat van crear l’ Automotive Talent Show, un esdeveniment per a estudiants, on hi haurà empreses referents del sector, projectes innovadors, equips de projectes d'estudiants, música, foodtrucks, sorteigs, influencers del món del motor, l'entrega dels premis CIAC Talent Awards  i molt més.

El Automotive Talent Show enguany se celebrarà el 18 de novembre al CIRCUIT DE BARCELONA-CATALUNYA (més info a https://ats.ciac.cat/).