Premis DENSO

Ja tenim els guanyadors dels premis DENSO als millors expedients acadèmics! Un representant de l'empresa lliurarà els premis als estudiants guanyadors en l'acte de graduació, que tindrà lloc el 24 de novembre al teatre Kursaal.

L'empresa DENSO va signar un conveni amb el que es compromet a atorgar 8 premis de 1.000€ cadascun als millors expedients acadèmics. Un cop reunit el tribunal i revisats els expedients dels estudiants, els guanyadors són:

• 2 Millors expedients de selectivitat matriculats a totes les assignatures de Q1 del curs 2022/23.

Queralt Serra Lorente i Antonio Jaen Fernandez

• 2 Millors expedients obtinguts fins a Q4 matriculats al total d'assignatures de Q5 del Grau en Enginyeria Mecànica del curs 2022/23.

Soulaiman al Helimi Boutaour i Eric Ambros Somolinos

• 4 Millors expedients obtingut fins a Q4 matriculats al total d'assignatures de Q5 del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica del curs 2022/23.

Marc Perez Serra, Jordi Garcia Marsinyac, Mohamed Hamdaoui Hamdani i Xavi Navajas Martin

Tal i com diuen les bases dels premis, s'obre un període d'al·legacions de 15 dies des de la data de publicació dels resultats a la nostra web.

Acta premis DENSO curs 2022-2023