Premis DENSO

Ja tenim els guanyadors dels premis DENSO als millors expedients acadèmics! Un representant de l'empresa lliurarà els premis als estudiants guanyadors en un acte íntim que tindrà lloc a la UPC Manresa.

El maig de 2017 es va signar un conveni amb l'empresa DENSO amb el que es comprometien a atorgar 8 premis de 1.000€ cadascun als millors expedients acadèmics. Un cop reunit el tribunal i revisats els expedients dels estudiants, els guanyadors són:

• 2 Millors expedients de selectivitat matriculats a primer curs.

Joel Santana Cetro i Marc Carol Tomas

• 2 Millors expedients obtingut fins a Q4 matriculats al total d'assignatures de Q5 del Grau en Enginyeria Mecànica.

Raquel Cañizares Luque i  Pere Roquet Arroyo

• 4 Millors expedients obtingut fins a Q4 matriculats al total d'assignatures de Q5 del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.

Luca di Orio Casellas, Pol Jorba Lloses, Sergio Lopez Aguilera i Andrei Piatrov

Tal i com diuen les bases dels premis, s'obre un període d'al·legacions de 15 dies des de la data de publicació dels resultats a la nostra web.