Premis DENSO

Ja tenim els guanyadors dels premis DENSO als millors expedients acadèmics! Un representant de l'empresa lliurarà els premis als estudiants guanyadors durant l'acte de graduació.

El maig de 2017 es va signar un conveni amb l'empresa DENSO amb el que es comprometien a atorgar 4 premis de 2.000€ cadascun als millors expedients acadèmics. Un cop reunit el tribunal i revisats els expedients dels estudiants, els guanyadors són:

• 2 Millors expedients de selectivitat matriculats a primer curs.

Marc Pontanilla García i Helena Cadevall Soto

• Millor expedient obtingut fins a Q4 matriculat al total d'assignatures de Q5 del Grau en Enginyeria Mecànica.

Carles Peña Delgado

• Millor expedient obtingut fins a Q4 matriculat al total d'assignatures de Q5 del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.

Guillem Rossell Ayala

Tal i com diuen les bases dels premis, s'obre un període d'al·legacions de 15 dies des de la data de publicació dels resultats a la nostra web.