Nova borsa de pràctiques

Fa aproximadament un any que la UPC va posar en marxa la primera fase de la informatització de la gestió dels convenis de cooperació educativa. Ara engega la segona fase amb la integració de la Borsa de Pràctiques a l'Empresa en el procés de Gestió dels Convenis per tal de tenir el circuít de la Gestió Digital de les Pràctiques a l'Empresa complert.

En aquesta nova aplicació de la Borsa de Pràctiques, les empreses que es registrin podran introduir ofertes de pràctiques, tenir accés als currículums dels estudiants i fer-ne la selecció. Un cop seleccionat el candidat o candidata, la informació relativa al conveni de pràctiques es traspassarà de manera automàtica al mòdul de gestió de convenis i s'iniciarà el procés registre del conveni de pràctiques, el de validació del projecte formatiu i la recollida de signatures del conveni.

De la mateixa manera l'estudiantat que estigui interessat en aquests ofertes s'haurà d'inscriure per poder accedir-hi.

Així doncs, des del 30 de gener s'ha deixat d'utilitzar la "borsa de pràctiques i treball"  i l'actual formulari de sol·licitud de conveni de cooperació educativa, per utilitzar únicament aquesta nova aplicació. Aquesta Borsa de Pràctiques serà l'únic sistema mitjançant el qual es podrà fer recerca de candidats o candidates per a les pràctiques a l'empresa.

En els següents enllaços podeu accedir al web de Pràctiques a l'Empresa de l'EPSEM, la Borsa de Pràctiques i el manual de funcionament de l'aplicació.

Si teniu qualsevol dubte sobre el seu funcionament o a l'hora d'utilitzar l'aplicació teniu algun problema, podeu contactar amb nosaltres que us donarem el recolzament que necessiteu.