Notícies del lloc

12/07/2023

L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC ha commemorat, el 10 de juliol, el seu 80è aniversari, en un acte en què s'ha fet un repàs al passat i una projecció de futur d’aquest campus universitari, i en què s'ha reconegut les persones que n’han format part. Hi han intervingut el conseller de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, Joaquim Nadal; l’alcalde de Manresa, Marc Aloy; el rector de la UPC, Daniel Crespo, i el director de l’EPSEM de la UPC, Pere Palà.

12/07/2023

Els dies 6 i 7 de juliol ha tingut lloc a Barcelona la vint-i-setena edició del Congreso de Ingeniería de Organización, i dissetè International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management. Es tracta d'un fòrum, principalment acadèmic, on investigadors i investigadores donen a conèixer els seus treballs relacionats amb l'Organització Industrial, tot i que també hi solen ser presents persones que desenvolupen la seva tasca en l'empresa privada. La UPC Manresa hi ha estat representada pel professor Jordi Fortuny del Departament d'Organització d'Empreses.

09/07/2023

La doctorand Amaia Fernández Iriarte va defensar, el passat 6 de juliol, la seva tesi doctoral a la sala d'actes IDAEA-CSIC, al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech (UPC). La tesi ha obtingut la màxima qualificació, excel·lent Cum Laude.