Notícies del lloc

12/10/2023

L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) ha inaugurat, l’11 d’octubre, les instal·lacions de TechLab Manresa, en un acte en què s’ha mostrat l’espai i s’ha explicat el projecte. Hi ha intervingut l’alcalde de Manresa, Marc Aloy; el rector de la UPC, Daniel Crespo; el director de l’EPSEM, Pere Palà; i la responsable de TechLab Manresa, Montserrat Méndez.

11/10/2023

Amb el DYN-07 com a protagonista, els estudiants de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) posen fi a una temporada plena d’emocions i triomfs, consolidant-se com a equip finalista a nivell europeu

10/10/2023

Alumnes del Grau en Enginyeria dels Recursos Minerals i el seu Reciclatge i del Màster en Enginyeria de Mines de la UPC Manresa van visitar aquest estiu unes de les mines més grans del món

09/10/2023

Ja tenim els guanyadors dels premis DENSO als millors expedients acadèmics! Un representant de l'empresa lliurarà els premis als estudiants guanyadors en l'acte de graduació, que tindrà lloc el 23 de novembre al teatre Kursaal.

09/10/2023

L'Auditori de l'edifici Vèrtex, al Campus Diagonal Nord, a Barcelona, ha acollit, el 6 d'octubre, l'acte d'inauguració del curs acadèmic 2023-2024 a la UPC. La sessió ha comptat amb la intervenció del fotoperiodista Bernat Armangué, 'alumni' del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) i guanyador del premi Pulitzer 2023 de fotografia, que ha fet una mirada sobre els conflictes més candents del planeta.

05/10/2023

La UPC encapçala any rere any el rànquing de projectes del programa de Doctorat Industrial a Catalunya, que commemora enguany el 10è aniversari. Mahsa Pourmohammad Golloujeh, estudiant de doctorat de la UPC Manresa, rep un dels Premis Impacte atorgats durant l'acte de commemoració.

05/10/2023

L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) inaugurarà dimecres, 11 d’octubre, a les 18 h, les instal·lacions de TechLab Manresa. Ho farà en un acte en què es mostrarà l’espai i s’explicarà el projecte i que comptarà amb les intervencions de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy; el rector de la UPC, Daniel Crespo; el director de l’EPSEM, Pere Palà; i la responsable de TechLab Manresa, Montserrat Méndez.