Notícies del lloc

12/04/2018

El professor Toni Dorado, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a Manresa, juntament amb la Montserrat Méndez, directora de la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM); Neus Capdevila, directora de la Biblioteca Ateneu Les Bases; Mercè Rosich, regidora d’Universitats de l’Ajuntament de Manresa i Anna Crespo, regidora de Cultura de l’Ajuntament de Manresa, va presentar ahir, 11 d'abril, als mitjans de comunicació el programa d’activitats de ‘Temps de... Química’, que es desenvolupa a diversos espais de Manresa des del 9 d’abril fins al 6 de maig.

12/04/2018

L'ONG Mineria pel Desenvolupament realitza projectes de cooperació en diversos països, involucrant estudiants i professors de mines de la UPC Manresa. Podeu conèixer-los en aquest vídeo...

09/04/2018

La proposta número 3, obra de Bernat Marquilles, guanya les votacions per triar el nou mural de la UPC Manresa.

06/04/2018

El 4 d'abril va tenir lloc a la UPC Manresa la primera de les jornades d'orientació laboral per a estudiants organitzades pel Campus Universitari de Manresa i el Centre d'Iniciatives per a l'Ocupació.

06/04/2018

El dijous 22 de març, l'alumnat del Grau en Enginyeria Química i del Màster Universitari en Enginyeria dels Recursos Naturals van visitar la industria química Miwon Spain, S.L.U., amb seu al Polígon Industrial Bufalvent de Manresa.

05/04/2018

El director general de B&R Industrial Automation Ibérica SL, Ramón Díaz, el rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Francesc Torres, i la directora de l'Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM), Rosa Argelaguet, van signar, el 23 de març, un acord de col·laboració, pel qual l’empresa es compromet a donar material i software per a les activitats de docència, recerca i transferència de tecnologia, així com formació al professorat de l’Escola.