Notícies del lloc

01/02/2019

El 6 de març, la UPC investirà doctor ‘honoris causa’ l’enginyer i expert en mecànica de roques Evert Hoek, un referent internacional en l’àmbit de l’enginyeria minera. Aquesta investidura, aprovada pel Consell de Govern de la UPC del 21 de juny passat, ha estat impulsada per l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) en el marc de la celebració del 75è aniversari del centre.

25/01/2019

L’equip de l’INS Pere Fontdevila de Gironella i el de l’INS Moianès, guanyadors de la primera fase de la VI Copa Cangur de matemàtiques a la UPC Manresa.

25/01/2019

Codelearn, l'escola pionera en l'ensenyament de la programació, la robòtica i el pensament computacional entre nens i joves a Catalunya, va dur a terme el passat dissabte dia 19 de gener la Primera Activitat Presencial de la Codeathlon 2018 que va tenir lloc a la UPC Manresa.

15/01/2019

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC".

02/01/2019

La UPC Manresa va celebrar el seu 75è aniversari amb un sopar d’empresaris a l’Espai Gastronòmic del Kursaal, el passat 13 de desembre, en que es va obsequiar al assistents amb el llibre "Despertem joves talents - UPC Manresa 75 anys"

02/01/2019

Antonio David Dorado, professor de la UPC Manresa, va participar el passat 19 de desembre en la jornada comarcal "Impuls de l'Economia Circular al Bages" amb una presentació sobre bioeconomia.

21/12/2018

Els alumnes de l'assignatura de "Mineria Subterrània" del Grau en Enginyeria Minera van assistir a una xerrada sobre planificació i optimització d'explotacions mineres a càrrec de l'exalumna Clara Simon.

21/12/2018

La UPC Manresa ha participat del 5 al 16 de novembre en el projecte de divulgació "Somos Científicos" de la mà de la Doctora en Software i Enginyera en Informàtica, Marta Tarrés, professora del departament d’Enginyera Minera, Industrial i TIC, i investigadora del grup CIRCUIT.

21/12/2018

Roser Gorchs, professora de la UPC Manresa, va participar el passat 27 de novembre en la jornada de presentació del llibre Catalunya Futur Verd amb el que es va tancar el cicle de jornades de debat i reflexió sobre un nou model de desenvolupament basat en l'eficiència ambiental.