23/04/2019

Avui, 23 d'abril, el Departament de Territori i Sostenibilitat ha posat en marxa una nova línia de bus que uneix Igualada amb el Campus Universitari de Manresa per tal d'atendre les necessitats de mobilitat dels estudiants.

11/04/2019

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC".

10/04/2019

L’enginyera de mines Clara Simon, exalumne dels estudis de primer i segon cicle d’enginyeria de mines de la UPC Manresa, i actualment, enginyera de mines en el Departament de Geologia i Mineria de l’empresa IMERYS va portar a terme una conferència per als estudiants del grau i màster d’enginyeria minera el passat 4 d'abril.

22/03/2019

Estudiants de 21 instituts de la Catalunya Central han competit a la l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) en les Proves Cangur de Catalunya, una activitat matemàtica que organitza des de 1996 la Societat Catalana de Matemàtiques.

19/03/2019

El professor del Grau i Màster en Enginyeria de Mines de la UPC Manresa, Eduard Cámara, imparteix docència als agents del cos de Mossos d’Esquadra que participen en la convocatòria per a la provisió de llocs de treball de l'especialitat de desactivació d'artefactes explosius-NRBQ.