19/02/2020

Centenars de persones han assistit, el 17 de febrer, a l'homenatge en record de Rosa Argelaguet, directora en els últims 6 anys de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya • BarcelonaTech (UPC), que va morir el 30 de gener. L'acte, organitzat pel mateix centre docent, ha tingut lloc a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa.

13/02/2020

Del 3 de febrer al 3 de març estarà oberta la Convocatòria d'Ajuts del CCD, que s'adreça a la comunitat universitària i té per objectiu donar suport a les accions i activitats de cooperació per al desenvolupament, recerca per al desenvolupament i educació per al desenvolupament en què intervingui directament estudiantat, PDI i/o PAS de la UPC.

04/02/2020

El grup d'estudiants ens explica la seva passió pel món del motor, que significa per a ells competir al Formula Student, quins són els seus objectius,... Si els voleu conèixer millor, no us ho podeu diexar de llegir.

03/02/2020

Els equips BETA de l'Institut Moianès, RACIONALS de l'Escola Oms i de Prat i CARTESIANS de l'Institut Cal Gravat, guanyadors de la primera fase de la VII Copa Cangur de matemàtiques a la UPC Manresa.

28/01/2020

L’Institut Guillem Catà en aliança amb l’Escola Politència Superior d’Enginyeria de Manresa formen part del programa “Magnet, aliances per a l’èxit educatiu”, que desenvolupen 27 centre educatius d’arreu de Catalunya. Ahir, 27 de gener, les aules de l’escola Sant Ignasi van acollir la presentació del programa Magnet a la capital del Bages, en la que van participar representants de les institucions que l’impulsen.