Notícies del lloc
  • S’Temple Bar, MasterOut i MonDJ van actuar, ahir, 19 de setembre al pati de la UPC Manresa en la festa d’inici de curs, organitzada pel Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Manresa (CETIM) i el Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics i de Grau en Mines i Energia de Catalunya i Balears (COETGME).

• Jordi Albiol, professor de la UPC Manresa, va participar al CongressAgora que va tenir lloc del 10 al 13 de setembre a Badajoz.

• Hernan Anticoi, Pura Alfonso, Roger Gaona, Arnau Martínez, Miquel Sendrós i l'Elsa Ccolqque, professors i estudiants del grau i màster de mines de la UPC Manresa han fet una estada de cooperació aquest estiu a Perú i Bolívia.

• Els dies 28-30 d’agost investigadors del Departament EMIT (Dr. Xavier Guimerà i Dr. Xavier Gamisans) van participar al congrés internacional “8th International Conference on Biotechniques for Air Pollution Control & Bioenergy” celebrat a Galway (República d’Irlanda).

• Marta Tarrés, professora i investigadors de la UPC Manresa, ens explica com configurar un sistema de seguretat amb Python per protegir els nostres dispositius.

• Albert Babí, David Màrquez, Irene Mollet, Joan Antoni Riera i Marta Viñas, professor i estudiants del grau en Enginyeria de Sistemes TIC, han passat 4 setmanes al Senegal col·laborant amb la Fundació PUSE en diversos projectes

• Un grup de professorat de la UPC Manresa va participar el curs passat al Projecte Gènere i Docència. L'objectiu és elaborar un recull o guia de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere a la docència a la UPC a partir d'una experiència pilot

• Montserrat Alsina, professora de la UPC Manresa, va participar a les "Jornadas de Teoría de Números" que van tenir lloc entre el 25 y el 28 de juny del 2019 a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú

• Membres del grup de treball del 7demates van presentar el programa desenvolupat a la UPC Manresa en una ponència a les "Jornadas para el Aprendizaje y Enseñanza de las Matemáticas (JAEM) 2019" que van tenir lloc del 3 al 6 de juliol a La Coruña.

• El Dr. Jordi Fortuny-Santos professor del Departament d’Organització d’Empreses a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa ha assistit al 23è Congrés d’Enginyeria d’Organització - 13th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management que enguany ha tingut lloc al Palau de Congressos de Gijón (Astúries) els dies 11 i 12 de juliol.