Notícies del lloc

19/06/2020

L’Ajuntament de Manresa i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) han signat, el 18 de juny, un acord amb el qual es vol aprofundir en les relacions científiques, tècniques i econòmiques d’ambdues institucions, amb la finalitat de sumar esforços per establir camins d’actuació que afavoreixin i incrementin els contractes i les col·laboracions.

17/06/2020

Aquest dimarts, 16 de juny, la UPC Manresa ha obert de nou les portes de manera telemàtica per donar a conèixer els estudis, les sortides professionals i les instal·lacions de la Universitat al futur estudiantat universitari. Aquesta ha sigut la tercera jornada de portes obertes en format virtual que fa la UPC Manresa degut a l’estat d’alerta sanitària per la COVID-19, que ha obligat a suspendre les jornades de portes obertes presencials previstes.

01/06/2020

L’acreditació favorable rebuda per part de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) suposa la renovació per als propers sis anys del doctorat de Recursos Naturals i Medi Ambient de la UPC Manresa. Es tracta de l’únic programa de doctorat que s’imparteix a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) amb seu a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM).

15/05/2020

Aquest dissabte 16 de maig la UPC Manresa, juntament amb la resta d’universitats presents a Manresa, obre de nou les portes de manera telemàtica per donar a conèixer els estudis, les sortides professionals i les instal•lacions de la Universitat al futur estudiantat universitari. Aquesta serà la segona jornada de portes obertes en format virtual que fa la UPC Manresa (la primera va ser el 24 d’abril) degut a l’estat d’alerta sanitària pel COVID-19, que ha obligat a suspendre les jornades de portes obertes presencials previstes.

14/05/2020

Des de la primera setmana de confinament, un grup format per personal docent i investigador, personal d’administració i serveis i antics alumnes de la UPC Manresa es van posar en marxa per ajudar en la lluita contra el coronavirus, empesos per les necessitats detectades pel sistema de salut.

15/04/2020

Els Serveis Informàtics de la UPC Manresa han posat en marxa el servei d’escriptoris virtuals (VDI) per l’estudiantat de l’escola, que els permet executar des dels ordinadors de casa seva els programes que utilitzen a les aules informàtiques de la UPC i així poder desenvolupar les pràctiques acadèmiques amb normalitat.