Notícies del lloc

17/07/2020

El Dr. Jordi Fortuny-Santos, professor del Departament d’Organització d’Empreses a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa, ha assistit al 24è Congrés d’Enginyeria d’Organització - 14th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management que enguany ha tingut lloc en format online.

07/07/2020

La Delegació d’Alumnes de la UPC Manresa (DAM) ha organitzat enguany, per primer cop, el Concurs Literari de Sant Jordi, amb el patrocini del Col·legi d’Enginyers Graduats i d’Enginyers Tècnics Industrials de Manresa (CETIM) i de la mateixa UPC Manresa.

19/06/2020

L’Ajuntament de Manresa i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) han signat, el 18 de juny, un acord amb el qual es vol aprofundir en les relacions científiques, tècniques i econòmiques d’ambdues institucions, amb la finalitat de sumar esforços per establir camins d’actuació que afavoreixin i incrementin els contractes i les col·laboracions.

17/06/2020

Aquest dimarts, 16 de juny, la UPC Manresa ha obert de nou les portes de manera telemàtica per donar a conèixer els estudis, les sortides professionals i les instal·lacions de la Universitat al futur estudiantat universitari. Aquesta ha sigut la tercera jornada de portes obertes en format virtual que fa la UPC Manresa degut a l’estat d’alerta sanitària per la COVID-19, que ha obligat a suspendre les jornades de portes obertes presencials previstes.

01/06/2020

L’acreditació favorable rebuda per part de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) suposa la renovació per als propers sis anys del doctorat de Recursos Naturals i Medi Ambient de la UPC Manresa. Es tracta de l’únic programa de doctorat que s’imparteix a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) amb seu a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM).