Notícies del lloc

10/12/2020

Dins del ventall d’activitats organitzades amb motiu del 50è aniversari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), s’ha posat en marxa el Concurs Internacional de Radioaficionats.

25/11/2020

El vicerectorat de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC, amb el suport de l’Oficina d’Igualtat, ha realitzat aquest matí la jornada virtual #UPC25N Dia Internacional per a l’eradicació de la violència contra les dones, durant la qual s'ha presentat un conjunt de materials i de recursos de sensibilització amb què la Universitat contribueix a lluitar contra aquesta problemàtica.

17/11/2020

05/11/2020

El professor i investigador Pere Palà, ha pres possessió aquest 4 de novembre del càrrec de director de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM), al Campus Manresa de la UPC. Pere Palà va ser elegit a finals de setembre i va assolir el suport del 71,6% dels vots ponderats. El nou equip de direcció ja treballa en els projectes de futur.

30/10/2020

La setmana passada es van posar en funcionament les 13 aules de la UPC Manresa equipades amb càmera i sistemes d'àudio, a disposició de l’estudiantat per poder seguir les classes presencialment o remotament, segons calgui, en funció de les mesures establertes en cada moment, pel que fa a la docència presencial, per ajudar a contenir el risc de contagi de la COVID-19.

27/10/2020

Investigadors del grup de recerca Smart Sustainable Resources del Campus de la UPC a Manresa han caracteritzat 16 nous components del cànnabis que no s’havien identificat fins ara. La caracterització de nous components del cànnabis pot obrir la porta a trobar noves utilitats medicinals als principis actius de la planta. La troballa ha estat publicada a la revista ‘Planta Medica’.