Notícies del lloc

15/04/2021

Els centres docents de la UPC van obrir les seves aules i van oferir la possibilitat d'assistir a alguna de les classes programades per al mes d'abril. Toni Dorado, PDI de la UPC Manresa, hi va participar amb una classe de l'assignatura 'Bases de l'Enginyeria Química'.

13/04/2021

L’Ajuntament de Manresa organitza el pròxim mes d’abril la Setmana de l'Ocupació, unes jornades de networking que tenen per objectiu posar en contacte empreses i persones que busquen feina, així com fomentar l’ocupació de qualitat a través de recursos de l'administració i la col·laboració amb agents i empreses del territori. Enguany, les jornades se celebraran en format virtual, del 19 al 22 d’abril, i inclouran diferents tallers i xerrades.

12/04/2021

La UPC inicia a partir de dilluns, 12 d’abril, tests de detecció de la COVID-19 a la comunitat universitària, al Campus Diagonal Nord de Barcelona, i en dies posteriors a la resta de campus de la Universitat. Les proves són de caràcter voluntari i sense cost, i es duran a terme amb la finalitat de fer el seguiment de la incidència del virus.