Notícies del lloc

01/06/2021

Del 19 al 26 de juliol tindrà lloc la novena edició del programa de beques de formació ‘El futur de les TIC’ de la empresa internacional Huawei, adreçat a l’estudiantat d’informàtica i telecomunicacions per impulsar el talent i la capacitació digital. Els estudiants i estudiantes que hi vulguin optar ha de presentar la documentació i una carta de motivació abans de l'1 de juliol. Fins ara, dos estudiants del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC de la UPC Manresa han participat en edicions anteriors d’aquest programa.

21/05/2021

La cervesa guanyadora del concurs 'Moritz University', creada per Pol Batlle, estudiant del Grau en Enginyeria Química de la UPC Manresa, i tres estudiants més de la UPC ja està a la venta a la cerveseria de la Fabrica Moritz Barcelona i a la Moritz Store. Suau, fresca i amb un toc de maracuyà, així és la Moritz Cum Laude.

19/05/2021

El mes passat van finalitzar les obres de la sala d’estudis de la UPC Manresa, coneguda com a ‘Bunker’ per adaptar-la a la situació de pandèmia. Amb aquestes obres s’ha millorat la renovació de l’aire i també s’ha aprofitat per fer una remodelació a aquest espai i fer-lo més funcional. L’espai està obert a l’estudiantat de dilluns a divendres de 8 a 20h.

04/05/2021

Dins el marc del cicle de conferències per a estudiants del grau d'Enginyeria d'automoció, s'han impartit diferents masterclass ofertes per diferents professionals, tots ells amb una dilatada experiència en diferents camps de l'automoció.

03/05/2021

Professorat de la UPC Manresa participa al programa ENTER a la UPC per mostrar els estudis del centre i orientar als participants. Podeu veure les converses al canal YouTube de la UPC, els enllaços estan en la notícia.

28/04/2021

El proper dia 29 d'abril de 2021 tindrà lloc el lliurament de premis dels Jocs Florals organitzats per la Delegació d'Alumnes de l'Escola de Manresa (DAM)