Notícies del lloc

22/12/2023

El 21 i 22 de desembre ha tingut lloc els tallers ‘Fes la teva nadala’ i ‘Minerals amb els sentits’ a TechLab Manresa i el Museu de Geologia Valentí Masachs de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) a Manresa. Els tallers del Campus de Nadal han tingut tant èxit que, malauradament, no s’han pogut atendre totes les peticions.

30/11/2023

Aquest Nadal s’ofereixen dos tallers adreçats a nenes i nens de 6 a 12 anys acompanyats per un familiar. Seran els dies 21 i 22 de desembre a TechLab Manresa i al Museu de Geologia Valentí Masachs

30/11/2023

Durant 24 hores, els dies 25 i 26 de novembre de 2023, la UPC va acollir un hackató dirigit a públic jove de perfil qualificat com a activitat per reforçar un dels objectius del programa com implementar noves metodologies d’orientació, formació que permetin captar perfils qualificats per la borsa de treball i millorar el coneixement del Servei Local d’Ocupació entre el públic universitari.