Notícies del lloc

29/11/2021

Estudiantat de la UPC Manresa va guanyar diversos premis en el CIAC Talent Awards 2021, que va tenir lloc al Circuit de Barcelona-Catalunya, el passat 19 de novembre.

22/11/2021

L’Ajuntament de Manresa i la UPC han presentat, el 22 de novembre, el projecte que lideren a l’entorn dels espais de la Fàbrica Nova: la construcció, en l’antic complex fabril, d’un gran espai inèdit, basat en el coneixement, la tecnologia, l’empresa, la ciutat i el territori. Una aposta singular que comença ara a caminar. El projecte preveu impulsar un itinerari formatiu tecnològic complet, que podria concentrar entorn de 3.000 persones i, en una primera fase, tindria un cost estimat de 41 milions d’euros.

09/11/2021

Cinc projectes de divulgació científica i tecnològica amb el lideratge o la participació d’investigadors i investigadores de la UPC han rebut el suport de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) mitjançant la convocatòria d’ajuts per al foment de la cultura científica, tecnològica i de la innovació. Tres d'ells es lideren des de Manresa.

08/11/2021

El Museu de Geologia Valentí Masachs crea una exposició temporal sobre volcans amb material petrografic del fons de les col·leccions i matreial gràfic cedit per col·laboradors del museu.

04/11/2021

El taller, que ha tingut lloc el 14 d'octubre a les instal·lacions de la Universitat de Cadis i al qual van assistir gairebé 50 participants via online i 20 presencials, va tenir com a objectiu donar a conèixer les noves tecnologies relacionades amb la dessulfuració del biogàs i va ser dissenyat per ser un fòrum de discussió sobre noves oportunitats i avenços en la promoció del biogàs com a font d’ energia renovable.