Notícies del lloc

09/03/2022

La UPC crea un Comitè d'Emergències Internacionals a la Universitat, davant la situació creada pel conflicte bèl·lic a Ucraïna i posa a disposició de la comunitat i de les persones afectades pel conflicte una adreça de correu electrònic (ucraina.upc@upc.edu).

23/02/2022

18/02/2022

Dimecres passat, 16 de febrer, l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) va tornar a obrir les portes per donar a conèixer els estudis de grau, les sortides i les instal·lacions al futur estudiantat universitari. Amb aquesta jornada, que va ser conjunta amb la resta d’escoles i facultats de la UPC, la UPC Manresa inicia les jornades de portes obertes del 2022, que tindran lloc al llarg del curs.

15/02/2022

Núria López-Bigas, doctora en biologia i especialitzada en la recerca contra el càncer, va rebre el premi per la seva trajectòria professional i per la seva activitat divulgativa en l’acte que va tenir lloc a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM).

07/02/2022

L’acte, que es farà a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM), serà conduït per Núria Jar Benabarre, periodista especialitzada en ciència i salut. Núria López-Bigas, doctora en biologia i especialitzada en la recerca contra el càncer, rebrà el premi per la seva trajectòria professional i per la seva activitat divulgativa.

04/02/2022

Aquest gener UPC Manresa ha engegat «TechLab Manresa», una iniciativa oberta a la ciutadania i el territori que ofereix un programa d’activitats al voltant de la tecnologia i un equipament avançat d’accés obert. El tret de sortida el donarà una taula rodona el proper 9 de febrer amb motiu del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència.