Notícies del lloc

27/03/2023

S'ha obert el període per presentar la documentació de sol·licitud de les beques del proper curs. Els estudiants de nou ingrés de grau i màster del curs 2023-2024 i els estudiants de la UPC que vulguin accedir a un dels ajuts, han de realitzar la sol·licitud tant si han decidit els estudis que cursaran com si no i, fins i tot, si no saben encara si el proper curs estudiaran a la universitat. Fora del termini, no podrà fer-se la sol·licitud.

17/03/2023

El projecte LIFE BIOGASNET demostra una tecnologia rendible i de baixa petjada de carboni per a la millora del biogàs per impulsar l'ús del biogàs com a font d'energia sostenible i reduir l'empremta de carboni del cicle energètic promovent el concepte d'economia circular. Dins aquest projecte s'ha programat, pel 28 de març, un taller a la National Technical University of Athens i online

16/03/2023

Estudiants de set instituts del Bages han competit, avui 16 de març, a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) en la prova Cangur, una activitat matemàtica que a Catalunya organitza des de 1.996 la Societat Catalana de Matemàtiques.

09/03/2023

La UPC ha convocat un minut de silenci el 10 de març, a les 12 hores, a tots els campus en memòria de les tres persones mortes en l'accident a la mina de potassa de Cabanasses, a Súria (Barcelona). Dues d'elles eren estudiants de màster a l'EPSEM i l’altra era estudiant de doctorat a la Universitat de Barcelona (UB). La ministra de Ciència i Innovació, Diana Morant, s'ha sumat al minut de silenci fet davant del Rectorat.

09/03/2023

Ferran Feixas, un alumne del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC, va quedar finalista al hackathon Hack the Hospital 2 el passat 18 i 19 de febrer. Aquest és un hackathon que té lloc per segona vegada després d'una edició de gran èxit el 2021 entre Boston i Barcelona. Aquest esdeveniment connecta als hospitals líders en atenció pediàtrica de tot el món i convida a les ments creatives a generar idees per millorar l'estada dels pacients pediàtrics a l'hospital.

06/03/2023

El divendres 3 de març de 2023 s’han celebrat les 14nes Olimpíades de Geologia de Catalunya, promogudes per la “Asociación Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra (AEPECT)” juntament amb la “Sociedad Geológica de España (SGE)”.