Notícies del lloc

19/03/2024

En motiu dels Arduino Days 2024 el TechLab Manresa ha programat tot un seguit d’activitats adreçades a totes les edats i coneixements.

22/03/2024

Estudiants de set instituts del Bages han competit el 21 de març a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) en la prova Cangur, una activitat matemàtica que a Catalunya organitza des de 1.996 la Societat Catalana de Matemàtiques.

18/03/2024

Del 8 al 10 de març de 2024 va tenir lloc a Kathmandu, Nepal, l’International Conference on Medical Sociology and Health Policy (ICMSHP). Josep Maria Rossell, professor de l'EPSEM, va assistir per a presentar la ponència que portava per títol “STUDY OF PREDICTIVE FACTORS OF CHRONIC VENOUS DISEASE USING DATA MINING TECHNIQUES”.

07/03/2024

Un total de 12 infladors i 3 punts d'autoreparació s'instal·len als campus de la UPC per millorar l'experiència del usuaris que accedeixen a la universitat amb bicicleta. Aquest nou equipament es pot trobar als campus Baix Llobregat, Diagonal Besòs, Diagonal Nord, Diagonal Sud, Manresa, Terrassa i Vilanova i la Geltrú.