Notícies del lloc

18/03/2024

Del 8 al 10 de març de 2024 va tenir lloc a Kathmandu, Nepal, l’International Conference on Medical Sociology and Health Policy (ICMSHP). Josep Maria Rossell, professor de l'EPSEM, va assistir per a presentar la ponència que portava per títol “STUDY OF PREDICTIVE FACTORS OF CHRONIC VENOUS DISEASE USING DATA MINING TECHNIQUES”.

07/03/2024

Un total de 12 infladors i 3 punts d'autoreparació s'instal·len als campus de la UPC per millorar l'experiència del usuaris que accedeixen a la universitat amb bicicleta. Aquest nou equipament es pot trobar als campus Baix Llobregat, Diagonal Besòs, Diagonal Nord, Diagonal Sud, Manresa, Terrassa i Vilanova i la Geltrú.

07/03/2024

Estudiants de batxillerat de química dels instituts de la Catalunya Central han estat convocats a l’espai TechLab Manresa, de la UPC Manresa, en ocasió de la XXXVII Olimpíada de Química de Catalunya. La guanyadora d’aquesta edició a la seu de Manresa ha estat Aida Corominas Armengou de La Salle Manresa

05/03/2024

Aquesta Setmana Santa s’ofereixen dos tallers adreçats a nenes i nens de 6 a 12 anys acompanyats per un familiar. Seran els dies 25 i 26 de març al TechLab Manresa i al Museu de Geologia Valentí Masachs.

27/02/2024

El passat divendres 23 de febrer a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) 122 estudiants van participar a la fase territorial de la 15a Olimpíada de Geologia de Catalunya, un concurs promogut per la Asociación Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra (AEPECT) juntament amb la Sociedad Geológica de España (SGE).

22/02/2024

Des del projecte LIFE BIOGASNET, coordinat per la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), estem organitzant la conferència “Experiències en sistemes de purificació de biogàs i prospectiva de futur”, que tindrà lloc a les instal·lacions de la UPC a Manresa (Av. De les Bases de Manresa, 61, 73, 08242 – Manresa, Barcelona), el proper dimarts 27 de febrer de 10:00 a 18:00 hores. L’esdeveniment també es retransmetrà en directe via online.