L’Editorial Springer edita en anglès el llibre sobre elements i minerals pensat en el museu de geologia

La editorial alemanya Springer, especialitzada en temes acadèmics, va tenir coneixement del llibre editat pel Museu de Geologia Valentí Masachs, "Elements i recursos minerals, aplicacions i reciclatge", editat en català i en castellà, i en va fer una edició en anglès ampliada i actualitzada.

El llibre es titula: Elements and Mineral Resources, i s’ha editat en paper i en digital.

En aquest llibre hi ha treballat Joaquim Sanz (UPC), Oriol Tomasa (UdL), Nor Sidki Rius (UPC) i Abigail Jiménez (UB).

El llibre descriu de forma pedagògica, diferents elements de la taula periòdica i els minerals d’on s’extreuen, la geologia dels jaciments més importants i actuals, les seves aplicacions en la vida quotidiana i el seu reciclatge.

Tots els continguts de cada element han estat actualitzats i les aplicacions han estat contrastades o bé per les empreses fabricants o bé per empreses mundials de consultoria de molt prestigi com Roskill o Wood Mackenzie, entre d’altres.

Tres anys de feina de recerca i actualització han sigut necessaris per presentar aquesta obra que està molt ben acceptada tant per centres universitaris com per escoles i particulars.

Aquest és l’enllaç https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-030-85889-6.