Isolda Tristany, alumna del Grau en Enginyeria Química de la UPC Manresa, ha obtingut una beca Huawei

El passat 8 de març, coincidint amb el dia de la dona, Huawei en col·laboració amb la Fundació Universitat-Empresa, van celebrar l'acte de lliurament “El Futur de les TIC Beca”. Amb aquest programa s'ha donat una beca a 50 dones estudiants, entre elles a l'alumna de la UPC Manresa Isolda Tristany.

Es tracta d'un programa a través del qual s'han atorgat ajuts econòmics a 50 dones estudiants amb l'objectiu d'impulsar-ne el coneixement i l'ocupabilitat dins l'àmbit STEM.

Aquesta iniciativa, que forma part de l'Aliança STEAM del Ministeri d'Educació i Formació Professional, s'emmarca al projecte Seeds For The Future de Huawei. Una proposta que busca potenciar el talent en nenes i joves dins de disciplines que són claus per a la societat, com són les ciències, l'enginyeria, o la tecnologia, i que representen el compromís per part de la companyia per assolir un futur més digital i inclusiu.

L'acte de lliurament de “El Futur de les TIC Beca” ha coincidit amb el Dia Internacional de la Dona, posant de manifest la importància del talent femení per al progrés tecnològic i social. L'esdeveniment ha comptat amb importants personalitats entre les quals hi ha el president d'Afers Governamentals Globals de Huawei, Bao Jianlin; el sotssecretari del Ministeri d'Educació i Formació Professional, Liborio López García;  i el sotssecretari del Ministeri d'Universitats, Markus González Beilfuss.

Fins ara, tres estudiants del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC de la UPC Manresa han participat en edicions del programa ‘El futur de les TIC’, també de Huawei.