La UPC participa en les Jornades sobre matemàtiques i COVID-19 de la Societat Catalana de Matemàtiques

Diversos professors i professores de la UPC participen en les Jornades Matemàtiques i COVID-19, que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) els dies 13-14 de juliol, en format virtual, i amb el suport de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la Universitat.

Les Jornades SCM Matemàtiques i COVID són una activitat formativa, de reflexió i de debat sobre la la modelització matemàtica aplicada a la pandèmia de la COVID-19 i s’organitzaran en tres blocs: introducció sobre epidemiologia i matemàtiques, ponències de recerca i taules rodones sobre la modelització matemàtica, estat de la qüestió de la recerca i com es comunica a les aules i la societat.

S’adrecen a la comunitat matemàtica, el personal d'universitats i de centres de recerca, el professorat i col·lectiu de mestres, professionals del món de l'empresa i la divulgació científica, i persones d'altres disciplines que vulguin contextualitzar, compartir i aprendre en aquest àmbit i el context actual.

Obriran les jornades el dia 13 de juliol, a les 16 hores, Francesc Xavier Grau, secretari d’Universitats i Recerca; Joandomenec Ros, president de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC); Dolors Herbera, presidenta de l’SCM, i Alícia Casals, professora i investigadora de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i presidenta de la secció de Ciències i Tecnologia de l’IEC.

El comitè organitzador de les jornades està format per Montserrat Alsina i Imma Baldomà, del Departament de Matemàtiques de la UPC; Dolors Herbera, de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), i Josep Vives, de la Universitat de Barcelona (UB).

L’activitat té certificació dels programes de formació de professorat GTAF i GCICE,  via l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la UPC i la inscripció és gratuïta, es pot fer a través del formulari:  inscripció Jornades SCM Covid-19.