La UPC Manresa i l'empresa DENSO exemple d'una constant col·laboració

L'excel·lent sintonia que manté la UPC Manresa amb el teixit empresarial comarcal i de tot Catalunya propicia acords de col·laboració amb continuïtat en el temps. Un any més, els premis DENSO reflecteixen el compromís de l'empresa DENSO amb la UPC Manresa i el seu estudiantat.

DENSO és una empresa japonesa que té una de les seves seus europees a Sant Fruitós de Bages des del 1989. És una empresa fabricant de components electrònics per al sector de l'automoció i un dels proveïdors mundials de tecnologia avançada, sistemes i components, adreçats a una societat automatitzada on els automòbils cada cop ofereixen més seguretat als conductors. L’estratègia competitiva d’invertir en ciència i innovació permet a DENSO estar en contacte amb les necessitats sorgides al mercat i explorar solucions avançades.

Amb el compromís de promoure l’excel·lència entre l’estudiantat, DENSO Barcelona i la UPC Manresa van signar un conveni, al maig del 2017, pel qual l’empresa es comprometia a patrocinar uns premis per a l'estudiantat amb millor expedient acadèmic de l’EPSEM.

Doncs bé, aquest conveni s’ha actualitzat i signat, i fruit del mateix, la empresa DENSO atorgarà 8 premis de 1.000 € cadascun:

• Als 2 millors expedients de selectivitat matriculats al primer curs.
  • Als 2 millors expedients de l’especialitat de Grau d’Enginyeria Mecànica.
  • Als 4 millors expedients de l’especialitat de Grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.