La UPC i l’empresa Mapro Sistemas de Ensayo, S.A. signen un conveni de donació de material per a l’EPSEM

L’empresa Mapro, fabricant d’equips de test i línies de muntatge, dona material l'EPSEM de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per destinar-lo a activitats de docència i de recerca.

Arran del conveni de col·laboració signat el 18 de maig per la directora de l’EPSEM Rosa Argelaguet, i el director de Mapro, Josep Alsina, aquesta empresa, anb seu a Sant Fruitós de Bages, cedeix a l’Escola material pneumàtic, electrònic i informàtic, que s’instal·larà a la secció TIC del Departament d’Enginyeria Minera, Industrial i TIC, dirigit pel professor Pere Palà.

A les foto, Josep Alsina, responsable de compres de Mapro i de Carbures Mobility, i la directora de l’EPSEM, Rosa Argelaguet.

Mapro és una empresa d’enginyeria que centra la seva activitat en el disseny i fabricació d’equips de test i línies de muntatge per als principals fabricants de components d’automoció i altres sectors industrials.

L’acte de signatura ha comptat amb l'assistència d’Antonio Martínez, director d’operacions i adjunt a gerència de Mapro i de Carbures Mobility; Josep Alsina, responsable de compres de Mapro i de Carbures Mobility, i la directora de l’EPSEM, Rosa Argelaguet. Alsina ha manifestat i posat l’accent en que els enginyers formats a l’EPSEM estan preparats per competir professionalment en l’àmbit internacional.

A la foto, entre tots dos, amb Antonio Martínez, director d’operacions i adjunt a gerència de Mapro i de Carbures Mobility.