La Fàbrica Nova ja uneix Universitat i Empreses

Dins dels actes del V Fòrum Universitat-Empresa que ha organitzat la UPC Manresa es va programar una trobada entre la Universitat i el món empresarial el 17 de maig a la Fàbrica Nova.

La trobada amb uns 40 representants d’empreses  i institucionals empresarials de la Catalunya Central, es va acollir a la Fàbrica Nova, com a nou espai obert a la ciutat, la comunitat universitària i a les empreses, com a símbol de l'horitzó compartit d'un pol tecnològic a Manresa.

El Cafè del Fòrum Universitat-Empresa té per finalitat posar sobre la taula temes d’interès comú d’R+D+I i mostrar com es poden relacionar, enfortint així la unió i col·laboració entre la Universitat i les empreses.

L'acte, després de la benvinguda oferta a càrrec de Teresa Clotet, directora dels serveis territorials del Departament d'Empresa i Treball a la Catalunya Central, ha continuat amb una taula rodona: Apropar-se a la UPC. Experiències i instruments.

La taula ha estat moderada per Climent Molins, Vicerector de Transferència, Innovació i Emprenedoria de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i ha comptat amb la participació de Silvia Gratacós, Presidenta de la Cambra de Comerç de Manresa; Cristina Puig, Directora General de RRHH, Seguretat, Salut i Medi Ambient de DENSO-Barcelona; Gabriel Prat, CEO de Selba i  Albert Giralt, director general d’Avinent.

El tancament de l'acte ha estat a càrrec de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy.

Alguns dels assistents han finalitzat la trobada amb una visita guiada.

És el 3r any que es realitza aquest acte, dins del marc del Fòrum Universitat-Empresa, amb l’objectiu d’enfortir les complicitats entre empreses innovadores de la Catalunya Central i la Universitat.

El passat 4 de maig van iniciar-se els actes del Fòrum.