Jornada de portes obertes a la UPC

El dissabte 30 de maig va tenir lloc una jornada de portes obertes a tots els centres docents de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC).

L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC va obrir les portes amb una presentació general a tots els estudiants interessats en l’oferta formativa de la UPC Manresa a la Sala d’Actes del centre.

El futur estudiantat, així com els tutors i familiars, van poder conèixer els diferents estudis que es poden cursar a la UPC Manresa i resoldre dubtes sobre els graus que els interessen i les seves sortides professionals, a més de rebre informació complementària sobre la vida universitària, la mobilitat internacional o les pràctiques en empreses, entre d’altres qüestions.

Posteriorment, acompanyats pel coordinador de grau corresponent, van visitar els laboratoris, les aules informàtiques i altres instal·lacions, i van rebre la informació de manera més propera i específica del grau en que l’estudiantat es va mostrar interessat.

Properes jornades i sessions presencials i telemàtiques

Durant el curs estan previstes més jornades de portes obertes, programades per als dies 14 de maig i 21 de juny, així com sessions informatives de màsters, programades per als dies 14 de maig i 20 de juliol, amb informació i inscripció obertes a les pàgines següents:

Estudis de la UPC Manresa

L’EPSEM, el centre docent de la UPC a Manresa, ofereix els estudis de grau en Enginyeria de Recursos Minerals i el seu Reciclatge; en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica; en Enginyeria Mecànica; en Enginyeria Química; en Enginyeria de Sistemes TIC i en Enginyeria d'Automoció, així com els màsters universitaris en Enginyeria dels Recursos Naturals i en Enginyeria de Mines.

També ofereix el postgrau en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials i el programa de doctorat en Recursos Naturals i Medi Ambient.