Jofre Majoral Díaz guanyador del sorteig entre participants al Fòrum Universitat - Empresa

El passat dimecres dia 21 d'abril es va celebrar el sorteig de la tauleta patrocinada pel CETIM entre els estudiants participants del Fòrum Universitat - Empresa

En el sorteig de la tauleta patrocinada pel CETIM entre els estudiants participants del Fòrum Universitat - Empresa, que es va celebrar el passat dimecres dia 21 d'abril, ha resultat guanyador en Jofre Majoral Díaz. L'enhorabona al guanyador!

L'acte de lliurament serà el dijous dia 29 a les 18:00 hores, a la Biblioteca del Campus universitari de Manresa, BCUM, durant el lliurament dels premis dels Jocs Florals organitzats per la Delegació d'Alumnes de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (DAM).