Inauguració retolació exterior

La UPC Manresa està celebrant el seu 75è aniversari. Amb motiu d’aquesta celebració s’han fet canvis a l’exterior de l’edifici, l’últim ha estat la instal·lació d’una nova retolació exterior. Són les lletres UPC i la marca de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) amb el color blau corporatiu.

El 14 de març, es va inaugurar oficialment la nova retolació. Aquest projecte ha estat efectuat pel professor Joan Casals i patrocinat per l'Ajuntament de Manresa, el Col·legi d'Enginyers Graduats i d’Enginyers Tècnics Industrials de Manresa (CETIM) i l’empresa L. Oliva Torras, S.A.

L’acte va comptar amb Rosa Argelaguet, directora de la UPC Manresa; Joan Jorge, delegat del rector de la UPC; Mercè Rosich, regidora d’Universitats de l’Ajuntament de Manresa; Ramon Mandaña, gerent d’Oliva Torras; Àngel Vilarassau, president del CETIM i Pere Casals, president de la Cambra de Comerç de Manresa.