Excursions geològiques a l'entorn de Montserrat

Durant els mesos de novembre i desembre, el Museu de Geologia Valentí Masachs ha organitzat unes excursions geològiques a l'entorn de Montserrat, per als estudiants de batxillerat del Lycée Français de Barcelonne.

En el transcurs dels mesos de novembre i desembre de 2017, el Museu de Geologia Valentí Masachs (MGVM) ha organitzat i dirigit quatre excursions geològiques a l'entorn de Montserrat, atenent una sol·licitud del Lycée Français de Barcelonne (LFB), adreçada als alumnes de primer curs de batxillerat del mateix centre.

La preparació dels itineraris, selecció de punts d'interès geològic i conducció de les excursions, ha estat a càrrec del professor Josep Biosca, ara col·laborador voluntari del MGVM i UPC Alumni Premium.