Estudiants en pràctiques a Audi

Audi, UPC Manresa i el Centre de Formació Pràctica de la Fundació Lacetània col·laboren en la formació dels futurs enginyers mecànics.

7 estudiants d'enginyeria mecànica de la UPC de Manresa es formen al CFP abans de començar les pràctiques a les instal·lacions que la multinacional té a Martorell. Concretament, s’estan formant en sistemes informàtics per al disseny industrial i el mecanitzat.

La col·laboració entre l’empresa, el CFP i la UPC de Manresa fa possible que els futurs enginyers puguin posar en pràctica tots els coneixements adquirits durant la carrera, així com els que treballen aquests dies al CFP i, a la vegada, conèixer com és el dia a dia en una gran empresa del sector de l’automoció.