Estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció visiten l'Institut Lacetània

El passat divendres 10 de maig els estudiants d'automoció de segon quadrimestre, arran de que estan dissenyant un kart com a projecte final de l'assignatura expressió gràfica 02, van visitar el taller d'automoció de l'Institut Lacetània per a copsar el procés constructiu d'un vehicle d'aquestes característiques.
Estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció visiten l'Institut Lacetània

La visita va ser molt profitosa doncs els alumnes del Lacetània estan immersos en el procés de construcció d'un kart i això va facilitar que els alumnes de la UPC poguessin veure de primera mà detalls i solucions tècniques concretes que ara podran plasmar en els seus dissenys.

Hem d'agrair a en Salvador Campderros, professor d'Expressió Gràfica a la UPC de Manresa, que establís les relacions necessàries per a que la visita es pogués concretar.