Estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció visiten l'Institut Lacetània

El passat divendres 10 de maig els estudiants d'automoció de segon quadrimestre, arran de que estan dissenyant un kart com a projecte final de l'assignatura expressió gràfica 02, van visitar el taller d'automoció de l'Institut Lacetània per a copsar el procés constructiu d'un vehicle d'aquestes característiques.

La visita va ser molt profitosa doncs els alumnes del Lacetània estan immersos en el procés de construcció d'un kart i això va facilitar que els alumnes de la UPC poguessin veure de primera mà detalls i solucions tècniques concretes que ara podran plasmar en els seus dissenys.

Hem d'agrair a en Salvador Campderros, professor d'Expressió Gràfica a la UPC de Manresa, que establís les relacions necessàries per a que la visita es pogués concretar.