Estada de cooperació a Perú i Bolívia

Hernan Anticoi, Pura Alfonso, Roger Gaona, Arnau Martínez, Miquel Sendrós i l'Elsa Ccolqque, professors i estudiants del grau i màster de mines de la UPC Manresa han fet una estada de cooperació aquest estiu a Perú i Bolívia.
Estada de cooperació a Perú i Bolívia
Alguns membres del grup a l'entrada de la mina d'or de San Luis, ubicada al Centre‐Sud de Perú

El grup ha cooperat amb el miners que exploten or i estany per a contribuir a millorar les seves activitats, tant des d'un punt de visca econòmic com ambiental. L'activitat s'ha desenvolupat juntament amb la Pontificia Universidad Católica de Perú i la Universidad Técnica de Oruro.

Els estudiants, a més d'anar a fer estudis de camp, han passat uns dies en aquestes universitats per a preparar mostres i han pogut conèixer les infraestructures amb que compten.