Estada breu d'Eva Benzal a la Technische Universität Bergakademie Freiberg (Alemanya)

L’Eva Benzal és estudiant de doctorat del grup de recerca TRAGASOL dirigit per Xavier Gamisans i Toni Dorado – tesi finançada amb una beca predoctoral FPU 2014 (MECD).

L’estada es realitza al grup de recerca de Microbiologia Ambiental de la Technische Universität Bergakademie Freiberg (TU Bergakademie Freiberg) dirigit pel Prof. Michael Schlömann, té una durada de 3 mesos (del 01/09/2017 fins al 30/11/2017) i es realitza sota la supervisió del mateix investigador Schlömann, expert en lixiviació microbiològica.

L’objectiu de l’estada és desenvolupar una tècnica microrespiromètrica per al seguiment de l’activitat biològica en el procés de biolixiviació per la recuperació de metalls en residus electrònics.

L’estada d’investigació està finançada pel grup d’investigació on es realitzarà l’estada a través d’un projecte que fomenta la mobilitat internacional de joves investigadors (Project 30110017 DAAD Young GEOMATENUM International).