Estada a la Universitat Tècnica d’Oruro (Bolívia)

El Dr. J.J. de Felipe ha realitzat una estada des del 13 fins al 23 de gener a la Universitat Tècnica d’Oruro (UTO), dins d’un conveni general de col·laboració què hi ha entre aquesta universitat i la UPC.

L’objectiu de l’estada ha estat impartir un mòdul de “Recursos Energètics, Energies Renovables i Media Ambient”, del programa de Doctorat en Ciències Ambientals i Sostenibilitat (UTO). La durada d’aquest mòdul ha estat de 24 hores docents.

També, s’han mantingut contactes, tant amb els responsables del cursos de postgrau, com amb el propi rectorat, per intensificar la col·laboració entre les dues universitats, sobre la formació tècnica i de recerca en energies renovables adequades per Bolívia.