ENTER a la UPC

Professorat de la UPC Manresa participa al programa ENTER a la UPC per mostrar els estudis del centre i orientar als participants. Podeu veure les converses al canal YouTube de la UPC, els enllaços estan en la notícia.

El programa ENTER a la UPC és un cicle de converses informals, en format virtual, amb professorat dels diferents àmbits de coneixement de la UPC. Està adreçat a l’alumnat de batxillerat i CFGS i al professorat de secundària i les famílies.

Cada setmana la conversa ens apropa als diferents àmbits de coneixement de la UPC, els diferents graus universitaris i les seves sortides professionals. És una proposta d'activitat d'orientació, en format virtual, per conèixer què hi ha al darrera d'àmbits de coneixement tant transversals com l'enginyeria industrial, les ciències aplicades o l'arquitectura i l'urbanisme, entre d'altres, i identificar els diferents graus universitaris que en formem part. Els assitents coneixeran, en primera persona, la visió de professorat i podran resoldre tots els seus dubtes en directe.

El 4 de maig, Rosa Giralt, sotsdirectora de Comunicació i Estudiantat, participa a ENTER a la UPC: conversa d'orientació sobre Enginyeria Informàtica

Joan López Martínez, sotsdirector de Relacions Internacionals, participa el 18 de maig a ENTER a la UPC: conversa d'orientació sobre l’Enginyeria Industrial

I el 19 de maig, David Parcerisa, secretari acadèmic, participa a ENTER a la UPC: conversa d'orientació sobre l’Enginyeria Civil