Els estudiants de TIC visiten DENSO i Skis Rossignol

Els passats 23 i 24 de maig els estudiants del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC van visitar dues importants empreses: DENSO i Skis Rossignol

El dia 23 vam visitar DENSO. És una empresa ubicada al Polígon Santa Anna de Sant Fruitós de Bages, que principalment fabrica electrònica pel sector automoció. Ens van fer una presentació de l'empresa i vam poder veure tot el procés de fabricació dels seus equips i la manera de treballar que tenen.

L'endemà vam anar a Artés a visitar Skis Rossignol i vam poder veure una empresa ben diferent. També ens van presentar l'empresa i després vam veure tot el procés de fabricació dels esquís, el material interior, la serigrafia, les soles, la premsa, el polit...

Les dues visites van ser molt interessants, amb explicacions molt útils. Agraïm a les dues empreses la seva predisposició.