Els estudiants de l'assignatura de Microelectrònica visiten l'Institut de Microelectrònica de Barcelona

Un grup d'estudiants de l'assignatura de Microelectrònica del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC junt amb el professor Xavier Moncunill van visitar el 27 de novembre les instal·lacions de l'Institut de Microelectrònica de Barcelona (Centre Nacional de Microelectrònica), situat al Campus Universitari de Bellaterra.

De la mà de l'enginyer de processos de litografia Josep M. Cirera, van tenir l'oportunitat de conèixer l'activitat que es desenvolupa al centre, alguns dels projectes més destacats, i com els coneixements explicats a l'assignatura es poden dur a la pràctica.

La visita va incloure l'entrada a la sala blanca del centre, per tal de veure de prop els diferents equips disponibles, els requisits que compleix la sala així com les diferents tècniques i materials utilitzats en els processos de fabricació de circuits integrats, altrament coneguts com a "xips".