Els alumnes del postgrau Engiplant visiten DENSO

El divendres dia 11 d'octubre, els alumnes del programa de postgrau Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials (Engiplant) de la UPC Manresa van visitar la planta de DENSO a Sant Fruitòs de Bages.

Durant la visita van comprovar com els coneixements adquirits al postgrau són aplicables en una de les empreses més importants de la comarca i del món.

De la mà dels Sr. Pujol i Sr. Estrada van poder visitar les instal·lacions i conèixer de prop els processos i l'organització d'aquesta multinacional.

Cal destacar l'interessant lliçó de cloenda, del Sr. Josep Manel Giménez, president de DENSO Barcelona, on va fer una pinzellada de la filosofia empresarial i dels valors d'aquesta empresa que prioritza a les PERSONES i posa als CLIENTS en el centre.