Els alumnes del postgrau Engiplant visiten DENSO

El divendres dia 11 d'octubre, els alumnes del programa de postgrau Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials (Engiplant) de la UPC Manresa van visitar la planta de DENSO a Sant Fruitòs de Bages.
Els alumnes del postgrau Engiplant visiten DENSO

Durant la visita van comprovar com els coneixements adquirits al postgrau són aplicables en una de les empreses més importants de la comarca i del món.

De la mà dels Sr. Pujol i Sr. Estrada van poder visitar les instal·lacions i conèixer de prop els processos i l'organització d'aquesta multinacional.

Cal destacar l'interessant lliçó de cloenda, del Sr. Josep Manel Giménez, president de DENSO Barcelona, on va fer una pinzellada de la filosofia empresarial i dels valors d'aquesta empresa que prioritza a les PERSONES i posa als CLIENTS en el centre.