El proper 3 de maig tindrà lloc una nova edició del Fòrum Universitat Empresa UPC Manresa

En aquesta, que serà la sisena edició del Fòrum Universitat Empresa de la UPC Manresa, té rècord de participació, s’han inscrit vint i sis empreses, col·legis professionals i associacions universitàries. Serà una vegada més un punt de trobada entre la Universitat i les empreses del territori amb l’objectiu d'establir vincles de col·laboració entre les diferents parts.

L’estudiantat serà el protagonista de la jornada, doncs és a qui està especialment adreçada i en la que podran conèixer de primera mà quines són les sortides professionals que ofereixen empreses en els sectors vinculats als seus àmbits d’estudi, a quines els interessa més fer les pràctiques i establir-ne el primer contacte.

Aquesta jornada es farà a la fira que hi haurà a la pista poliesportiva de la UPC Manresa, la inauguració serà a les 11.30 on les associacions Dynamics i Synergy explicaran els seus projectes a les empreses, la fira estarà oberta a l’estudiantat i personal investigador de 12 a 14h i de 15 a 17h. De les 14h a les 15h hi haurà habilitat un espai per fer un dinar networking per les empreses. Tal com en edicions anteriors la fira comptarà també amb la participació de personal investigador i tècnics, a més de l’alumnat.

Els dies previs al Fòrum, han tingut lloc unes xerrades dirigides a l’estudiantat.

La primera, titulada: Com valoren les empreses el teu perfil d'habilitats i competències? Es va celebrar el dia 25 d’abril de 12 a 14 hores.

La segona, titulada: Xerrada informativa sobre els convenis de pràctiques en empreses. Va tenir lloc el dia 26 d’abril de 12 a 14 hores.

Us convidem a assistir, gaudir i aprofitar l’oportunitat!