El Clúster de la Indústria d’Automoció de Catalunya (CIAC) posa en contacte els estudiants amb la indústria de l’automoció

Els passats 25 d'octubre i 13 de novembre, el CIAC va presentar als estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció algunes oportunitats de col·laboració amb sector de l'automoció

El CIAC va posar en marxa el setembre de 2018 una plataforma de gestió de projectes que compta amb usuaris que representen a les companyies de la indústria de l'automòbil catalana, i que dona accés als estudiants a participar en la resolució de reptes del sector i posa aquestes solucions a disposició de les empreses.

L'objectiu d'aquest projecte és que els alumnes del grau coneguin de primera mà durant els seus anys de formació el sector i participin activament amb les empreses. El CIAC presentarà tres "packs" pels estudiants, on és plantejarà els problemes i els GAPS que hi ha entre els anys de formació i la inserció laboral, i la resposta d'aquesta.