El 50è aniversari de la UPC, en 5,5 milions de cupons de l’ONCE

El cupó de l’ONCE del dijous 11 de març estarà dedicat al 50è aniversari de la UPC. El cupó, que reprodueix el dibuix i el logo de Perico Pastor que il·lustren les celebracions de l’efemèride, es podrà adquirir als diferents campus de la Universitat el mateix dijous, entre les 11 i les 13 hores, i als punts de venda habituals de l'ONCE a tot l'Estat.

El proper 11 de març, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) fa, oficialment, 50 anys. Per commemorar aquesta data, un total de 5,5 milions de cupons de l’ONCE reproduiran el dibuix i el logo de Perico Pastor que il·lustren les celebracions del 50è aniversari de la UPC i que representen la nova etapa de la Universitat, mirant el futur sense límits.

El cupó s’ha presentat en un acte que ha tingut lloc el 3 de març i en què Enric Botí, delegat territorial de l’ONCE a Catalunya, i Manel Eiximeno, director del Centre de Recursos Educatius CRE ONCE Barcelona, han lliurat a Francesc Torres, rector de la UPC, i a Gemma Fargas, vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat de la Universitat, una imatge emmarcada del cupó commemoratiu del 50è aniversari de la UPC.

El cupó es podrà adquirir el mateix 11 de març als punts de venda habituals dels cupons de l’ONCE –19.000 agents venedors, 2.500 d’ells a Catalunya–, i d’11 a 13 hores a diferents espais dels campus de la Universitat:

• Al Campus Diagonal Nord, als porxos del Campus i al vestíbul de l’edifici Vèrtex.
  • Al Campus Diagonal Sud, al vestíbul l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB).
  • Al Campus Diagonal-Besòs, al vestíbul de l’Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).
  • Al Campus de Nàutica, al vestíbul de la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB).
  • Al Campus del Baix Llobregat, a Castelldefels, a la Biblioteca del Campus.
  • Al Campus de Manresa, al vestíbul de l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM).
  • Al Campus de Sant Cugat del Vallès, a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV).
  • Al Campus de Terrassa, al vestíbul de l’Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT).
  • Al Campus de Vilanova i la Geltrú, al vestíbul de l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG).

#50anysUPC sense límits
Les celebracions del 50è aniversari de la UPC tenen lloc durant tot aquest curs acadèmic i finalitzaran el mes de desembre. La celebració del cinquantenari inclou un seguit d’actes institucionals, acadèmics i lúdics que giren al voltant dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides, com a mostra del compromís de la institució amb la societat. El programa d’actes es pot consultar al web 50.upc.edu i, a les xarxes, amb l’etiqueta #50anysUPC.